.

Σάββατο 21 Δεκεμβρίου 2013

Δήμος Θάσου - Βιογραφικό Δημάρχου - Δημοτικό Συμβούλιο

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ
Κώστας Χατζηεμμανουήλ
Μεγάλωσα στον Λιμένα της Θάσου, γεννημένος από γονείς που κατάγονται από την Παναγία, τον Χαράλαμπο Χατζηεμμανουήλ και τη Στέλλα Χατζηεμμανουήλ το γένος Χρυσάφη. Τα πρώτα μου γράμματα τα διδάχτηκα στο δημοτικό σχολείο του Λιμένα από την δασκάλα μου Ελένη Καστρινού και το δάσκαλο μου Δημήτρη Ντόβα.

Τις πρώτες τέσσερις τάξεις του τότε εξατάξιου Γυμνασίου τις τελείωσα επίσης στο Λιμένα ενώ αποφοίτησα με άριστα από το Α' Λύκειο Αρρένων Καβάλας.

Αποφοίτησα το 1984 από την οδοντιατρική σχολή του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Το ίδιο έτος της αποφοίτησης μου κατατάχτηκα στο στρατό όπου υπηρέτησα τη θητεία μου ως αξιωματικός του υγειονομικού σώματος. Μετά την απόλυση μου εγκαταστάθηκα, το 1987, στο νησί μας και από τότε ασκώ το επάγγελμα του οδοντιάτρου ως ιδιώτης στο Λιμένα. Είμαι μέλος επιστημονικών εταιρειών και συλλόγων.
Έχω φοιτήσει στο τμήμα Ιστορίας και Εθνολογίας του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης. Παρακολούθησα εκπαιδευτικά προγράμματα ελληνικής γλώσσας, καλών τεχνών και έβδομης τέχνης.

Μιλώ τρεις γλώσσες. Έγραψα βιβλία για παιδιά και μεγάλους. Άρθρα μου έχουν δημοσιευτεί σε εφημερίδες και περιοδικά της Ελλάδας και του εξωτερικού.
Έχω τρεις γιους. Τον Χαράλαμπο (Άρη) που είναι τελειόφοιτος του τμήματος Φυσικής Αγωγής του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου, τον Σωτήρη που είναι μαθητής της Α' Δημοτικού και τον Γιώργο που είναι νήπιο.

Είμαι παντρεμένος με την γιατρό Μαρία Μαλλιαρού από το Θεολόγο.
Έδωσα το παρόν με συνέπεια στους αγώνες του μαθητικού και φοιτητικού κινήματος. Υπήρξα πρόεδρος και μέλος δημοτικών επιτροπών και συλλόγων του νησιού, ενώ είμαι εν ενεργεία δημοτικός σύμβουλος την Μείζονος Αντιπολίτευσης του Δήμου Θάσου.

ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

1. Κώστας Χατζηεμμανουήλ
2. Νίκος Ζαφάρογλου
3. Παναγιώτης Ραφτόπουλος
4. Σωτήρης Μαλλιαρός
5. Δημήτρης Πιπίνης
6. Μιχάλης Ξώγνος
7. Σέβα Καλοπούλου
8. Άγγελος Σοφιάς
9. Γιάννης Γεωργίου
10. Αργύρης Αναγνωστούδης
11. Δημήτρης Κουτλής
12. Γιώργος Πατές
13. Γεωργία Χρυσάφη
14. Ευθύμιος Παπαδημητρίου
15. Μαρία Μαριγούδη
16. Άννα Μαυρογιάννη
 (επιλαχόντες: Ξενοφών Πασχάλης, Γιάννης Χατζηεμμανουήλ)
17. Λευτέρης Μερέσης
18. Στράτος Πυρήνας
19. Μαρία Παπαοικονόμου
20. Κώστας Μανίτσας
(επιλαχόντες: Παν.Φρυδάς, Πλ.Τσουλκάνη)
21. Σταύρος Αραπάκης
22. Κώστας Μαντέχος
23. Γιάννης Πλαφαδέλης
(επιλαχόντες: Αντ.Κοντογεωργίου, Γ.Σαλταρής)
24. Νίκος Χρυσάφης
25. Χαρίκλεια Κυριατζίδου
(επιλαχόντες: Αλέκος Λουβουλούδης, Αργ.Φιλαρέτου)
26. Μηνάς Βλαστάρης
27. Άγγελος Αρχοντίτσης
(επιλαχόντες: Κώστας Βλαστάρης, Γιάννης Σουρίνης)

Φωτογραφία www.thasorama.gr
Πηγή www.eklogika.gr

ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΘΡΑΚΗ

Δημοτικές Περιφερειακές Εκλογές 2014 - Ολα τα τελευταία νέα

Δημοσίευση σχολίου

Breaking

 
Design by FBTemplates | BTemplate3s